ستاره تیم ملی تکواندو مردان ایران، گفت: رویاپرداز نیستم و برای رسیدن به آرزوهایم قدم به قدم حرکت می‌کنم.

تکواندوکار ملی پوش:  مسابقات جهانی تکواندو همیشه غافلگیرکننده است

آرین سلیمی پس از کسب مدال طلای ارزشمند گرنداسلم چین موفق شد در پیکارهای جهانی باکو هم به نشان برنز دست یابد. وی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: مسابقات واقعا سنگین بود. در واقع پیکارهای امسال هم غافلگیر کننده بود و هم سطح فنی بسیار بالایی داشت.

وی گفت: هیچ‌کدام از مدال‌آوران دوره گذشته پیکارهای قهرمانی جهان، امسال در باکو روی سکو نرفتند. در واقع مبارزات جهانی ۲۰۲۳ تحت تاثیر نام‌ها قرار نداشت و همه برای موفقیت به میدان آمده بودند تا خود را به المپیک نزدیک کنند.

سلیمی بیان کرد: از اینکه به مدال رسیدم خدا را شکر می‌کنم اما هیچگاه قانع نیستم. تمامی مبارزاتم در باکو، سخت و نفس‌گیر بود و مقابل حریف کره‌ای سخت‌گیری‌های داور و اخطارهای عجیب‌، موجب شد تا نتیجه را از دست بدهم و گرنه خودم را در فینال می‌دیدم.

وی اظهار داشت: مسابقات جهانی برایم تمام شد و خوشحالم که به مدال رسیدم. اکنون باید روی اضافه کردن تکنیک‌هایم کار کنم. اولین رویدادم، دانشجویان جهان است که باید در آن بهترین نتیجه را کسب کنم و سپس در مرحله دوم گرند اسلم حاضر شوم. با گرفتن یک مدال برنز در گرنداسلم بعدی، سهمیه المپیک را کسب خواهم کرد.

جوان اول تکواندوی ایران با بیان اینکه هیچگاه رویاپرداز نیست، گفت: قدم به قدم پیش می‌روم و برای آرزوهایم می‌جنگم. هر ورزشکاری تا المپیک پاریس با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه می‌شود و من فقط روی مسابقات تمرکز می‌کنم تا به آنچه می‌خواهم دست یابم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.