قاضی‌زاده هاشمی گفت: شما جانبازان اعزامی به مراسم حج، نماد مظلومیت جمهوری اسلامی ایران هستید. شما نماد این هستید که بگویید مردم ایران و انقلاب مورد ظلم واقع شده‌اند.

قاضی‌زاده هاشمی: جانبازان اعزامی به مراسم حج نماد مظلومیت ایران و انقلاب اسلامی هستند

به گزارش قدس آنلاین، مراسم بدرقۀ جانبازان هشت سال دفاع مقدس به زیارت بیت الله الحرام با حضور قاضی‌زاده هاشمی، رئیس  بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از زائران خانۀ خدا در هتل هویزۀ تهران برگزار شد.

قاضی‌زادۀ هاشمی در این مراسم گفت: خداوند دعای شما جانبازان عزیز را مستجاب کرده و امسال توفیق یافتید به مراسم حج، زیارت رسول‏ الله صلی الله علیه و آله و سلم و ائمه بقیع علیهم‌السلام و نیز زیارت قبر پنهان حضرت زهرا سلام ‌الله علیها نصیب شما شود. عزیزان جانباز ما ذاتاً دارای آمادگی قلبی هستند. آنچه از جسم خود از دست دادند برای کسب رضایت خدا بوده و آنچه باقی مانده برای خداست.

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که سالانه و از همان دوران جنگ تحمیلی مدنظر بوده، اعزام جانبازان عزیز به مراسم حج بوده است. یک طرف این ماجرا، توجه ویژه به خانوادۀ جانبازان است. اما مسئله بعد، به اهتزاز در آوردن کلمۀ توحید است. عزیزان جانبازی که روی ویلچر و یا شرایط خاص نائل به زیارت می‌شوند، حتماً این سؤال را در ذهن سایر مسلمین ایجاد می‌کنند که این وضعیت به خاطر چیست؟ از این جهت می‌توان گفت شما نماد مظلومیت جمهوری اسلامی ایران هستید. شما نماد این هستید که بگویید مردم ایران و انقلاب مورد ظلم واقع شده‌اند.

وی افزود: در جهان عکس این ماجرا مخابره می‌شود. وحشتی از ایران و ایرانی در اذهان مسلمانان جهان به وجود آوردند؛ لذا بزرگ‌ترین پرچم تبلیغاتی جمهوری اسلامی ایران هستید. شما نماد کسانی هستند که طی جنگ تحمیلی، صدماتی را متحمل شدند و پس از 40 سال آثارش بر بدنشان همچنان باقی است.

انتهای‌پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.