سریال جاسوسی «عملیات ویژه: شیر ماده» ساخته تیلور شریدان با بازی ستاره‌هایی همچون زوئی سالدانا، نیکول کیدمن، مایکل کلی و مورگان فریمن به زودی پخش‌ خواهد شد.

عملیات ویژه ستاره‌های سینما در یک سریال جاسوسی

به گزارش قدس آنلاین، اگر اهل سریال‌های جاسوسی و اکشن باشید این احتمالاً خبر خوشحال کننده‌ای برای شما خواهد بود که به زودی پخش یک سریال پرستاره در ژانر جاسوسی کلید می‌خورد. سریالی که کلکسیونی از ستاره‌های سینما را در خود جمع کرده و در رأس آنها هم تیلور شریدان به عنوان سازنده آن قرار گرفته است.

Special Ops: Lioness یا «عملیات ویژه: شیر ماده»، عنوان سریال جدید شریدان و محصول پارامونت است که از ۲۳ جولای (اول مرداد) پخش خواهد شد و پارامونت‌پلاس طی روزهای اخیر اولین تریلر از سریال هیجانی و اکشن را منتشر کرد.

عملیات ویژه ستاره‌های سینما در یک سریال جاسوسی

زوئی سالدانا یکی از بازیگران پرفروش گیشه است که بیشتر برای ایفای نقش در مجموعۀ فیلم‌های علمی تخیلی شناخته می‌شود و تنها بازیگری است که در ۴ فیلم از ۶ فیلم پرفروش تاریخ یعنی آواتار، انتقام‌جویان: جنگ ابدیت، انتقام‌جویان: پایان بازی و آواتار: راه آب۲ حضور داشته‌ است. سالدانا در سریال «عملیات ویژه» در نقش «جو»، تلاش می‌کند زندگی شخصی و حرفه‌ای خود را به عنوان یکی از مهره‌های اصلی در جنگ سیا علیه تروریسم متعادل کند. او «کروز»، یک مهاجم دریایی را به عنوان یک عامل مخفی در برنامه شیرها استخدام می‌کند.

عملیات ویژه ستاره‌های سینما در یک سریال جاسوسی

«عملیات ویژه» که بر اساس یک عملیات نظامی واقعی کشور ایالات متحده ساخته شده، مجموعه‌ای از ستاره‌های سینما را با خود همراه کرده و علاوه بر زوئی سالدانا، نیکول کیدمن، مایکل کلی، دی اولیویرا، جیمز جردن، دیو آنبل و ... در آن حضور دارند و مورگان فریمن نیز در نقش ادوین مولینز، وزیر امور خارجه ایالات متحده این تیم حرفه‌ای را تکمیل کرده است.

عملیات ویژه ستاره‌های سینما در یک سریال جاسوسی

طبق خبرها، سریال هشت قسمتی شریدان ژانویه ۲۰۲۳ در مایورکا اسپانیا کلید خورد و پاریس، واشنگتن دی‌سی و مریلند از لوکیشن‌های این سریال بوده است.‌

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.