عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: طبق مطالعات دانشگاه شیکاگو زودتر آمدن کارمندان به سرکار هیچ دردی از انرژی را دوا نخواهد کرد بلکه باعث افزایش مصرف انرژی نیز خواهد شد.یعنی زودتر در محل کار حاضر می شوند و انرژی را بیشتر مصرف می کنند.

ابوترابی: دولت در تغییر ساعت اشتباه عمل کرده است/ زودتر آمدن کارمندان هیچ دردی را دوا نخواهد کرد

به گزارش قدس آنلاین، ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی و طراح تثبیت ساعت رسمی کشور اظهار داشت: دولت در تغییر ساعت برای صرفه جویی در انرژی اشتباه عمل کرده است.

وی افزود: اینکه ساعات ۶ الی ۸ ادارات بازگشایی می شوند عملا ارباب رجوعی وجود ندارد و همچنین مصرف انرژی در این ساعت نیز بیشتر هم خواهد شد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: دولت باید ساعت آغاز کار کارمندان را همان ساعت ۸ صبح می گذاشت و یک ساعت پایانی کار را کاهش می داد و یک ساعتی که منجر به کاهش ساعت شده بود را به کارمندان دورکاری می داد.

ابوترابی تصریح کرد: طبق مطالعات دانشگاه شیکاگو زودتر آمدن کارمندان به سرکار هیچ دردی از انرژی را دوا نخواهد کرد بلکه باعث افزایش مصرف انرژی نیز خواهد شد.یعنی زودتر در محل کار حاضر می شوند و انرژی را بیشتر مصرف می کنند درحالی که ارباب رجوع کمی دارند و در پایان کار نیز فراموش می کنند که وسایل برقی وسرمایشی را خاموش کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین کار ارباب رجوع کمتری را انجام می دهند چون کارمندان راس ساعت ۶ به سرکار می آیند اما ارباب رجوع همان ساعت ۸ برای انجام خدمات خود به ادارات مراجعه می کند  از سوی دیگر زود بیدار شدن باعث فرسایش کارمندان دولت می شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.