۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
کد خبر: 884219

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف محموله میلیاردی عینک‌های خارجی قاچاق در ایستگاه بازرسی شهید مدنی و همچنین کشف یک دستگاه خودروی قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال توسط مأموران پلیس آگاهی این استان خبر داد.

کشف محموله میلیاردی عینک قاچاق در یزد

به گزارش قدس آنلاین، سردار «عباسعلی بهدانی فرد» در خصوص کشف محموله میلیاردی عینک قاچاق، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام انجام وظایف ذاتی خود، یک دستگاه خودرو سواری پژو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی انجام شده  از این خوردرو، ۸۸۸ عدد عینک خارجی فاقد مجوز گمرکی و قاچاق را کشف و یک متهم را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی استان با بیان این که متهم قصد انتقال این محموله از جنوب کشور به تهران را داشت، اظهار کرد: کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را بیش ۴۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

کشف لندکروز میلیاردی در بافق

سردار بهدانی فرد ضمن اعلام خبر کشف یک دستگاه خودروی قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال توسط مأموران پلیس آگاهی این پلیس نیز گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بافق در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز با کنترل خودروهای محور مواصلاتی زرند بافق به یک دستگاه تویوتا لندکروز مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: طی بررسی‌های به عمل آمده و مغایرت مدارک ارائه شده با شماره‌های حک شده روی موتور خودرو، محرز شد که خودرو قاچاق است لذا با هماهنگی قضائی صورت گرفته، خودرو توقیف و به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی استان با اعلام این که کارشناسان، ارزش ریالی خودروی قاچاق مکشوفه را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.