۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
کد خبر: 884723

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در آستانه توافق نهایی با سرمربی پیشین بارسلونا است.

انریکه در یک قدمی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن

به گزارش قدس آنلاین ، مدیران باشگاه پاری‌سن ژرمن پس از به بن‌بست خوردن مذاکرات خود با یولیان ناگلسمان سرمربی پیشین بایرن مونیخ دست از کار نکشیدند و بلافاصله با گزینه‌های دیگر وارد مذاکره شدند. در حالی که رسانه‌های مختلف از تیاگو موتا سرمربی بولونیا، میکل آرتتا سرمربی آرسنال، مارچلو گایاردو سرمربی پیشین ریورپلاته و سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو به عنوان گزینه‌های اصلی PSG یاد کرده بودند، حالا خبر می‌رسد که لوئیس انریکه به میز مذاکره با پاریسی‌ها بازگشته و برای قبول سرمربیگری پاری‌سن‌ژرمن توافق کرده است.

نشریه فرانسوی «اکیپ» در این باره گزارش داد؛ مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، لوئیس انریکه را برای هدایت این تیم انتخاب کرده‌اند و سرمربی پیشین بارسلونا و تیم ملی فوتبال اسپانیا سرمربی بعدی پاریسی‌ها خواهد بود ، اگرچه هنوز جزئیاتی (از جمله اعضای کادرفنی و بندهای قرارداد) برای رسیدن به توافق نهایی باقی مانده است.

طبق این گزارش؛ لوئیس انریکه پیش از این به دلیل علاقه‌مندی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به استخدام یولیان ناگلسمان، از ادامه مذاکرات با این باشگاه فرانسوی مردد شده بود اما اکنون در آستانه معرفی به عنوان سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن است و این باشگاه امیدوار است که انتخاب رسمی این مربی اسپانیایی به عنوان سرمربی جدید خود را در هفته آینده (دوشنبه به بعد) اعلام کند.

در پایان این گزارش آمده است؛ نکته مهم این است که ناصر الخلیفی رئیس باشگاه و لوئیس کامپوس مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن با انتصاب انریکه به عنوان سرمربی جدید PSG موافق هستند. در صورتی که مذاکرات پاریسی‌ها با انریکه به نتیجه نمی‌رسید، آنها مارچلو گایاردو و سرجیو کونسیسائو را به عنوان اصلی‌ترین گزینه‌های خود در نظر داشتند و مذاکره با آنها را در دستور کار قرار می‌دادند.

مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پس از فصل پرفراز و نشیبی که با کریستوف گالیته داشتند، در آستانه قطع همکاری با این مربی فرانسوی هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.