مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال نساجی در صورت توافق مدیران این باشگاه با یک مهاجم جدید در لیست خروجی این تیم قرار می‌گیرد.

آخرین وضعیت نقل و انتقالات نساجی‎؛ از مذاکره با مظاهری تا نزدیک شدن اسلامی به درهای خروج

به گزارش قدس آنلاین، پس از اینکه سیدمهدی رحمتی هدایت تیم فوتبال نساجی را برعهده گرفت، باشگاه قائمشهری به سرعت تصمیم به جذب بازیکنان مدنظر سرمربی جدید خود گرفت و خیلی زود با دو مدافع فصل گذشته آلومینیوم قرارداد امضا کرد. فرزاد زامهران از بین بازیکنان فصل گذشته نخستین بازیکنی بود که برای فصل جدید با مدیران نساجی به توافق رسید و قراردادش را تمدید کرد.

در ادامه مذاکره مدیران باشگاه نساجی با بازیکنان مدنظر رحمتی، محمود قائدرحمتی سومین بازیکن فصل گذشته آلومینیوم بود که عصر امروز با این باشگاه قرارداد امضا کرد.

از بین بازیکنان فصل گذشته حامد شیری کاپیتان نساجی، محسن کریمی پس از پایان قراردادشان از این تیم جدا شدند. علی شجاعی، رضا جعفری، امیرمهدی جانملکی، احسان قهاری که با نظر رحمتی باشگاه تصمیم تمدید قراردادشان را داشت پس از مذاکره با مدیران نساجی به دلیل عدم توافق در خصوص مسائل مالی‌ از این تیم جدا می‌شوند. در صورتی که مدیران نساجی موفق شوند یک مهاجم جذب کنند، کریم اسلامی در لیست خروج قرار می‌گیرد.

پس از اینکه مشخص شد علیرضا حقیقی دروازه‌بان 2 فصل گذشته نساجی در لیست سرمربی جدید این تیم جایی ندارد، سیدمهدی رحمتی مذاکرات ابتدایی را با رشید مظاهری دروازه‌بان فصل گذشته پیکان داشته است. باید منتظر بمانیم و ببینیم دروازه‌بان پیشین استقلال و سپاهان با نساجی‌چی‌ها به توافق می‌رسد تا در فصل جدید وظیفه حراست از دروازه یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را برعهده بگیرد یا خیر.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.