رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: در راستای طرح جذب و هدایت جانبازان مدافع حرم، امنیت و مرزبانی به فعالیت های ورزشی، این ستاد در کشور تشکیل شد که نخستین نمایندگی آن از امروز در مشهد آغاز به کار کرد.

نخستین نمایندگی ستاد ورزشی «یاران شهید سلیمانی» کشور در مشهد آغاز به کار کرد

به گزارش قدس خراسان، مصطفی صفایی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از محل تمرین ورزشکاران توان یاب مشهد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تشکیل این ستاد به پیشنهاد کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان بوده است که بنا شده در مناطق دیگر نیز نمایندگی آن آغاز به کار کند.

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان خراسان رضوی بیان کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، جانبازان سرافراز کشورمان در عرصه ورزش خوش درخشیدند و افتخار آفرینی های زیادی داشتند. درصد زیادی از آنها اکنون در سمت پیشکسوتی، مربیگری و دیگر بخش ها فعال هستند، اما در حال حاضر عزیزانی که در دفاع از مرزها، حرم و امنیت به افتخار جانبازی نائل شده اند می توانند پس از رتبه بندی پزشکی و استعدادیابی، با حضور در عرصه ورزش باز هم افتخار آفرین باشند.

وی با اشاره به ظرفیت خوب ورزشکاران این عرصه گفت: این استان، ۸۰۰ ورزشکار جانباز و معلول سازمان یافته دارد که ۱۰۸ نفر از آنها سابقه حضور در رقابت های بین المللی را دارند.

صفایی افزود: نماینده کمیته ملی پارالمپیک، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، رییس هیات، نمایندگان فرماندهی سپاه امام رضا (ع) و معاون مدیرکل اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی به عنوان اعضای نمایندگی ستاد کل فعالیت می کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.