فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای خراسان رضوی مرزبانان هنگ تایباد موفق به کشف ۱۶۱ دستگاه تلفن همراه قاچاق در عملیات‌های جداگانه شدند.

کشف ۱۶۱ دستگاه گوشی هوشمند سرقتی از ١۴ تبعه افغانستانی در تایباد

به گزارش قدس خراسان به نقل از مرزبانی خراسان رضوی، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای استان، مرزبانان هنگ تایباد حین کنترل و بازرسی خودروها و مسافرین در پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور موفق به کشف ۱۶۱ دستگاه تلفن همراه قاچاق در عملیات‌های جداگانه شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی تصریح کرد: مرزبانان هنگ تایباد در حین کنترل خودروها و مسافرین در حال خروج از کشور ۱۴ تبعه افغانستانی را که حامل گوشی‌های سرقتی بودند دستگیر کردند.

وی بیان کرد: مرزبانان ایست و بازرسی ۱۷ شهریور هنگ تایباد موفق شدند ۱۶۱ گوشی سرقتی هوشمند را که بطرز بسیار ماهرانه ای در وسایل همراه این مسافرین جاساز شده بود را کشف کنند.

شجاع با اشاره به بازداشت این ۱۴ تبعه، تصریح کرد: مرزبانان هنگ تایباد طی ۷۲ ساعت و در عملیات‌های جداگانه این گوشی‌ها را کشف، ضمن اینکه کارشناسان ارزش ریالی ۱۶ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: گوشی‌ها سرقتی تحویل اداره آگاهی می‌شود و پس از ثبت در سامانه مربوطه تحویل صاحبان اصلی آن خواهد شد.

وی با قدردانی از تلاش‌های مرزبانان، گفت: مرزبانان استان خراسان رضوی در طول شبانه روزی از مرزهای استان حراست و پاسداری می‌کنند و قاطعانه در برابر قاچاقچیان ایستاده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.