یک روزنامه عبری زبان گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر بعد از ۱۷ سال به حملات هوایی علیه مبارزان فلسطینی روی آورده است.

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه نیروهای مقاومت بعد از ۱۷ سال

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت با اشاره به جزئیات حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه نیروهای مقاومت و شهادت سه تن از آنها در کرانه باختری، گزارش داد که این حمله برای نخستین بار طی ۱۷ سال گذشته صورت گرفته است.

بر اساس گزارش این روزنامه عبری زبان، ارتش رژیم صهیونیستی آخرین بار در سال ۲۰۰۶ و در حالی که تمام نگاه‌ها به سمت جبهه شمالی به عنوان بخشی از جنگ دوم لبنان بود، دست به این اقدام در داخل اردوگاه جنین زده بود.

این رژیم با استفاده از بالگرد آپاچی به یک منزل در داخل اردوگاه جنین که ۲ تن از فعالان جنبش جهاد اسلامی فلسطینی به نام‌های محمد عتیق از ساکنان جنین و امجد العجمی از ساکنان منطقه عتیل در طولکرم در آن حضور داشتند، حمله کرد.

در آن زمان العجمی از سال ۲۰۰۵ تحت پیگرد عناصر رژیم صهیونیستی قرار داشت. این دو فعال مبارز، در بسیاری از عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی از جمله عملیات علیه یک مرکز تجاری در نتانیا در سال ۲۰۰۵ و حمله به تل آویو در همان سال، شرکت داشتند.

ارتش رژیم صهیونیستی تلاش کرد از طریق عملیات زمینی این ۲ مبارز فلسطینی را بازداشت کند اما موفق نشد و تصمیم گرفت از بالگرد علیه آنها استفاده کند اما چنین عملیاتی در آن زمان غیر عادی بود.

یدیعوت آحارونوت گزارش داد: تقریباً بعد از ۱۷ سال شاهد استفاده از حملات هوایی از جمله استفاده از پهپادها از نوع «زیک» برای ترور سه تن از فعالان فلسطینی هستیم.

لازم به ذکر است که شب گذشته در پی حمله پهپادی تروریستی رژیم صهیونیستی به خودرویی در شهر جنین، مقامات و گروه‌های مقاومت فلسطینی با انتشار بیانیه شدیداللحنی واکنش نشان دادند و اعلام کردند که مقاومت در برابر جنایت دشمن صهیونیستی ساکت نمی‌نشیند و به دفاع از ملت فلسطین ادامه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.