مدیرکل هماهنگی و ارتباطات فرهنگی کمیته امداد گفت: طرح اوقات فراغت تابستانه دانش‌آموزان تحت حمایت از ۳۱ خرداد آغاز شده و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

جزئیات طرح اوقات فراغت تابستانه برای دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)، حسین رجبی ضمن اعلام این خبر گفت: بیش از ۷۳۰ هزار دانش‌آموز نیازمند در سراسر کشور تحت حمایت کمیته امداد هستند و جامعه هدف برنامه‌های اوقات فراغت تابستانه کمیته امداد، همه دانش‌آموزان مددجو است.

مدیرکل هماهنگی و ارتباطات فرهنگی کمیته امداد با اشاره به حمایت کمیته امداد از ۶۰ هزار دانش‌آموز هنرستانی و کاردانش در کشور، خاطرنشان کرد: برای افزایش مهارت این دانش‌آموزان در رشته‌های تخصصی، برنامه ویژه‌ای پیش‌بینی شده است. در طرح اوقات فراغت تابستانه دانش‌آموزان، آموزش مهارت‌های فنی و صنایع دستی همچون فرشبافی، میناکاری و ... برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان این که توجه به بازی‌های رایانه‌ای در برنامه‌های تابستانه دانش‌آموزان دیده شده، گفت: همچنین آموزش هنرهایی همچون سرود، نقاشی، تئاتر و دیگر زمینه‌های هنری در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در نظر گرفته شده است.

مدیرکل هماهنگی و ارتباطات فرهنگی کمیته امداد با اشاره به این که طرح تابستان اوقات فراغت دانش‌آموزان تا ۱۵ شهریور ادامه دارد، افزود: هزار کانون خیریه فرهنگی، ۱۲۳ کانون و ۲۰ مجتمع فرهنگی آموزشی در سطح کشور مهارت‌های فنی و فرهنگی را به دانش‌آموزان تحت حمایت ارائه می‌دهند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.