رئیس جامعه مبلغین با اشاره به مناسبت‌های مهم ماه ذی‌الحجه، گفت: ان‌شاءالله مبلغان مذهبی از ظرفیت این مناسبت‌ها در ترویج فرهنگ دینی استفاده کنند. مردم تشنه اطلاع از معارف اهل بیت علیهم‌السلام هستند.

مبلغان از ظرفیت مناسبت‌ها برای ترویج فرهنگی دینی استفاده کنند

نشست جامعه مبلغین به ریاست حجت‌الاسلام مرتضی ادیب یزدی و با حضور جمع کثیری از خطبا و مبلغان مذهبی در حرم مطهر حضرت صالح بن موسی الکاظم علیهماالسلام برگزار شد.

حجت‌الاسلام ادیب یزدی در این نشست با اشاره به مناسبت‌های مهم ماه ذی‌الحجه، گفت: ان‌شاءالله مبلغان مذهبی از ظرفیت این مناسبت‌ها در ترویج فرهنگ دینی استفاده کنند. مردم تشنه اطلاع از معارف اهل بیت علیهم‌السلام هستند.

دستاوردهای نظام را تبیین کنید

رئیس جامعه مبلغین در ادامه به استمرار جلسات جامعه مبلغین در مناسبات‌های مختلف، اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین، روشنگری درباره موضوع حجاب، تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف و تقویت موضوع ولایت‌مداری و تبعیت از مقام معظم رهبری، جزو اولویت‌ و محورهای مهم جلسات جامعه مبلغین است. مبلغان باید در جلسات و سخنرانی‌های خود این نکات را مدنظر داشته باشند.

مبلغان از ظرفیت مناسبت‌ها برای ترویج فرهنگی دینی باستفاده کنند

روحانیون و طلاب ولو در حد چای خوردن دورهم جمع شوند

حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی تولیت امامزاده صالح(ع) در ادامه با اشاره به پویایی جلسات جامعه مبلغین اظهار کرد: همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند: «باید جلسات روحانیون و طلاب ولو به اندازه خوردن یک استکان چای، برگزار شود.» بنابراین کار خوبی است جلسات جامعه مبلغین مرتباً برگزار می‌شود.

وی در ادامه به تشریح ماجرای ازدواج حضرت علی علیه‌السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها، گفت: کل زندگی این دو معصومه سلام الله علیهما، خدا بود. نتیجه چنین زندگی تربیت فرزندانی می‌شود که اسوه‌های نورانی هدایت هستند.

باید با مردم به زبان روز صحبت کنیم

حجت الاسلام سید حسین رضوی از مبلغان دینی نیز در سخنانی کوتاه با بیان اینکه اگر ما با زبان روز و به درستی، سبک زندگی اهل بیت علیهم‌السلام و شیوه و نتیجه ازدواج حضرت علی علیه‌السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها را برای مردم بیان می‌کردیم، آن‌گاه شاهد این همه مشکلات در حوزه ازدواج و خانواده در کشور نبودیم، اظهار کرد: آقایان علما و خطبا و مبلغان باید در خدمت ترویج سبک زندگی دینی و اهل بیت علیهم‌السلام باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.