مربی تیم فوتبال پرسپولیس، قانون سازمان لیگ فوتبال ایران برای وضع قانون سقف قرارداد برای باشگاه‌ها را بیهوده دانست.

سید جلال حسینی: قانون سقف قرارداد الکی است!/ نمی‌توانم روی نیمکت پرسپولیس بنشینم

به گزارش قدس آنلاین، سیدجلال حسینی در حاشیه جلسه پایانی کلاس مربیگری B آسیا اظهار داشت: این دوره خیلی قوی‌تر از دوره‌های قبلی بود و چیزهای جدیدی یاد گرفتیم. مربیگری با بازیگری فرق دارد و می‌توان با کار بیشتر پیشرفت کرد. همه کارها از جمله بازی کردن، مدیریت و مربیگری بسیار سخت است. تمرکزم در دوران بازی کردنم روی فوتبال بود و اگر قرار باشد مربیگری را آغاز کنم، تمرکزم را روی این حوزه می‌گذارم تا کارم را درست انجام بدهم.

وی در مورد اینکه وجود قانون صدور مجوز مربیان برای نشستن روی نیمکت در صورت داشتن مدرک مربیگری حرفه‌ای (مدرک A) خاطر نشان کرد: اگر این قانون باشد، نمی‌توانم کنار مربیان بنشینم. با این حال می‌توانم از تجربیات استفاده کنم و با کسب مدرک A کامل‌تر شوم. فدراسیون فوتبال برای این مدرک باید دوره آموزشی بگذارد و امیدوارم این کار را با شرایط بهتری انجام بدهد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شایعه سرمربیگری خود در ملوان بندر انزلی عنوان کرد: من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و کنار این باشگاه هستم. امیدوارم به تیم کمک کنم.

حسینی در مورد کار دشوار پرسپولیس برای رقابت با تیم‌های متمول حاضر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: صد درصد شرایط برای امسال فرق می‌کند. کار برای تیم‌های ایرانی بسیار دشوار است و پرسپولیس که قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شده، کار بسیار سخت‌تری دارد. یحیی گل‌محمدی می‌داند چه می‌خواهد و امیدوارم باشگاه پرسپولیس هم خواسته‌های او را در اختیارش بگذارد. سال گذشته شرایط سختی از لحاظ امکانات و زمین داشتیم.

وی درباره اینکه کار باشگاه‌های ایرانی برای رقابت در لیگ قهرمانان آسیا با قانون سقف قرارداد سخت‌تر هم شده است، تصریح کرد: سقف قرارداد یک مسئله الکی است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.