محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد.

ستاره تیم ملی اولین خرید پرسپولیس؟/ یک لژیونر در آستانه سرخ‌پوش شدن

یکی از بازیکنانی که در لیست نقل و انتقالاتی یحیی گل محمدی برای فصل آینده قرار داشت، محمد حسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی بود. کنعانی که سابقه بازی برای پرسپولیس را هم دارد، دو فصل گذشته را در فوتبال قطر سپری کرد. با این حال بعد از اتمام قراردادش با تیم الاهلی قطر، قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرد. محمد حسین طی روزهای گذشته مذاکرات خوبی را با مدیران پرسپولیس برگزار کرد و به زودی هم جلسه نهایی را برای امضای قرارداد با پرسپولیس برگزار خواهد کرد.

پرسپولیس در ترکیب خود برای پست دفاع میانی مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی و فرشاد فرجی را در اختیار دارد که فرجی و پورعلی گنجی برای فصل بعد با پرسپولیس قرارداد دارند و مذاکرات برای تمدید قرارداد با گولسیانی هم در جریان است. با این حال گل محمدی قصد دارد یک مدافع میانی دیگر را هم به ترکیب تیمش اضافه کند که انتخاب او کنعانی‌زادگان بود. مدافع فیکس تیم ملی که در جام جهانی هم حضور داشت، درحالی به احتمال فراوان پرسپولیسی خواهد شد که قبلا در دو مقطع عضو این تیم بود و از حضور در جمع سرخ پوشان خاطرات بسیار خوبی دارد.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس باید قبل از قرارداد مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به کنعانی‌زادگان پرداخت کند و بعد از آن قرارداد بین طرفین رسمی شود. گفتنی است چند روز قبل به عنوان اولین رسانه از حضور کنعانی‌زادگان در لیست یحیی گل محمدی و تماس باشگاه پرسپولیس با این مدافع ملی پوش نوشته بودیم و حالا این انتقال در حال انجام است و اگر اتفاقی رخ ندهد، کنعانی‌زادگان به عنوان اولین خرید پرسپولیس معرفی خواهد شد.  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.