مدیرکل صمت مازندران در پاسخ به خبرنگار قدس، از واگذاری مجدد نساجی قائمشهر به دولت خبر داد.

واگذاری نساجی قائمشهر به دولت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نادعلی کهنسال در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به اینکه رسالت شهرداری بنگاه‌داری نیست و واگذاری نساجی به شهرداری قائمشهر اتفاق خوبی نبود، اظهار کرد: در حال حاضر هیچ سرمایه‌گذاری راغب نیست نساجی را در اختیار بگیرد.
وی اضافه کرد: پیشنهاد دادیم نساجی مجدداً احیا و رقابت‌پذیر شود و با بروزرسانی ماشین آلات مجددا به سرمایه‌گذار دارای اهلیت واگذار شود.
مدیرکل صمت مازندران با اعلام اینکه کارگروه‌های مرتبط در بخش نظارت فعال شده است، افزود: بنده هم نسبت به وضعیت موجود بازار رضایت ندارم و تلاش می کنیم که حق مردم در این راستا تضییع نشود.
کهنسال در ادامه از فعال شدن دبیرخانه های مهم از جمله دبیرخانه رفع موانع، دبیرخانه تنظیم بازار، دبیرخانه توسعه صادرات، کمیسیون نظارت بر اصناف و کارگروه شورای معادن خبر داد.
وی به بلاتکلیفی ۴۱۱ واحد تولیدی اشاره و گفت: با اولویت‌بندی صورت گرفته در کارگروه تسهیل مقرر شد احیا ۲۰۰ واحد صورت گیرد.
مدیرکل صمت مازندران از تملک ۱۱۰ واحد صنعتی از سوی بانک‌ها خبر داد و افزود: از این میان ۳۷ واحد در تملک بانک‌ها بوده، ۲۱ مورد در تملک بانک بوده اما در اختیار سرمایه گذار است و ۵۲ فقره دیگر، پرونده‌شان در مراجع قضایی مطرح است.
کهنسال در رابطه با پرسشی درباره وضعیت نمایشگاه بین‌المللی قائمشهر اضافه کرد: بدنبال تحقیق در این رابطه هستم و تا به نتیجه نرسم، نمی توانم سخنی را بیان کنم.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.