مدیرکل صمت مازندران گفت: با تسهیل شرایط، ۲۱۴ واحد تولیدی به مدار تولید بازگشته‌ است و تسهیل شرایط برای فعالیت مجدد واحدهای صنعتی و معدنی ادامه دارد.

۲۱۴ واحد صنعتی در مازندران به مدار تولید برگشت

به گزارش قدس آنلاین، نادعلی کهنسال؛ مدیرکل سازمان صمت مازندران به احیا و راه‌اندازی مجدد ۲۱۴ واحد تولیدی در سال جاری اشاره کرد و گفت: هزار و ۹۹۳ جواز تاسیس صنعتی با سرمایه گذاری ۵۲ هزار و ۹۳۴ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۳۹ هزار و ۸۰۰ نفر صادر شده است.

وی با بیان اینکه ۷۲۶ فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با سرمایه‌گذاری ۱۳ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۷ هزار و ۹۳۵ نفر پیش‌بینی شده است، افزود: شناسنامه بیش از ۷۰۰ واحد صنعتی در استان به روزرسانی شده است.

کهنسال ادامه داد: میزان صادرات غیرنفتی در دولت سیزدهم ۷۹۰میلیون دلار با تناژ سه میلیون و ۱۵۰ هزار تن در مازندران است. کالاهای صادراتی مازندران شامل سیمان، فراورده‌های لبنی، کنسانتره، کیوی، فلزات، انواع پوره و محصولات صنایع شیمیایی است.

مدیرکل سازمان صمت مازندران یادآور شد: کالاهای صادراتی به روسیه، عراق، آذربایجان، قرقیزستان، ترکمنستان، افغانستان، ازبکستان، تاجیکستان،  ارمنستان و قزاقستان ارسال شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.