رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از ظهر روز چهارشنبه در جاده‌های شمال آغاز شده و تا روز شنبه ادامه دارد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی محورهای شمال کشور به مناسبت عید قربان

به گزارش قدس آنلاین یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در جاده‌های شمال به‌صورت روان است و از لحاظ جوی هم مشکل نداریم.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی از ظهر روز چهارشنبه در جاده‌های شمال، افزود: تردد تمامی موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر و بالعکس ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان، بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان مذکور از ساعت ۱۱ تا ۲۴ روز چهارشنبه هفتم تیر ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ همان روز از ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور کندوان از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب یادآور شد: اعمال محدودیت در صورت بازگشایی محور چالوس قابل اجرا بوده و در غیر این صورت تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی از محور هراز، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۹ تیر ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب گفت: اجرای محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.