فرمانده انتظامی داورزن گفت: با تلاش ماموران پلیس ۱۱ قبضه سلاح کلت جنگی و ۲۳ تیغه خشاب و مهمات مربوطه در مسیر این شهرستان کشف شد.

محموله سلاح و مهمات در داورزن خراسان رضوی کشف شد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ اکبر محمدآبادی عصر پنجشنبه به خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی داورزن با همکاری پلیس امنیت عمومی استان و با انجام اقدامات فنی و تخصصی از انتقال تعداد قابل توجهی سلاح گرم توسط قاچاقچیان از طریق محورهای مواصلاتی داورزن مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی داورزن افزود: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی ۲ دستگاه خودرو سواری پژو پارس و سمند قاچاقچیان که این محموله را از استان‌های غربی بارگیری کرده و قصد انتقال آن به استان خراسان رضوی را داشتند، شناسایی کردند.

وی گفت: نیروهای انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی خودرو سواری سمند را در ابتدای ورودی استان و در محل ایستگاه بازرسی "کاهک" متوقف کرده و در بازرسی از آن چهار قبضه سلاح کلت و ۹ تیغه خشاب به همراه مهمات مربوطه را کشف و ۲ متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

محمدآبادی افزود: ماموران انتظامی در ادامه این عملیات دستگاه خودرو سواری پژو پارس را با هماهنگی مقام قضایی در شهرستان گرمسار استان سمنان شناسایی و پس از متوقف کردن آن در بازرسی از آن نیز هفت قبضه کلت کمری، ۱۴ تیغه خشاب و مهمات مربوطه را کشف و یک متهم را در این زمینه بازداشت کردند.

فرمانده انتظامی داورزن ادامه داد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.