استقلال به دلیل حذف از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نمی‌تواند به اندازه تیم‌های حاضر در این بازی‌ها هزینه کند.

آیا با ۲۵۰ میلیارد تومان می‌شود تیم مدعی قهرمانی بست؟

به گزارش قدس آنلاین، سازمان لیگ در فصل پیش رو به تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا اجازه می‌دهد ۳۲۵ میلیارد تومان هزینه کنند و این هزینه برای دیگر تیم‌ها ۲۵۰ میلیارد تومان است.

این موضوعی است که امروز بار دیگر قنبرزاده یکی از نواب ریاست فدراسیون فوتبال به آن اشاره کرد. او گفت: «در سال گذشته هیچ یک از باشگاه‌های لیگ برتری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان درآمد نداشته‌اند. به همین دلیل طبق مقررات قانون تجارت، AFC و فیفا کارگروه تعیین سقف بودجه باشگاه‌ها تصمیم گرفت سقف ۳۲۵ میلیارد تومان را برای باشگاه‌های آسیایی و ۲۵۰ میلیارد را برای سایر تیم‌ها در نظر بگیرد.»

استقلال از آنجایی موفق به کسب مجوز حرفه ای از فدراسیون فوتبال و حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نشد، نمی‌تواند ۳۲۵ میلیارد تومان هزینه کند و باید همانند تیم‌هایی که در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند، هزینه کند. یعنی ۲۵۰ میلیارد تومان. حال سوال مهم اینجاست آیا استقلال می‌تواند با ۲۵۰ میلیارد تومان تیمی در حدو اندازه‌های قهرمانی در لیگ برتر ببندد؟

این تذکر در حالی از سوی سازمان لیگ به استقلال داده شده است که این تیم فصل گذشته به زعم حجت کریمی ۴۲۰ میلیارد تومان هزینه کرده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.