سرپرست اداره حفاظت از اراضی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با اقدام به موقع و در راستای مقابله با هرگونه زمین‌خواری در قشم، بخشی از زمین‌های تصرفی در این جزیره با ارزش بیش از ۱۲۰۰ میلیارد ریال به بیت‌المال بازگردانده شد.

بازگشت زمین‌های ملی به بیت‌المال در قشم

به گزارش قدس انلاین، عبدالقادر محمودی ‌اظهار داشت: صیانت از حقوق عامه و بیت‌المال یکی از اولویت‌های مهم سازمان منطقه آزاد قشم است.

وی افزود: در همین راستا نیز مقابله با زمین‌خواران و حفاظت از اراضی ملی و دولتی با همکاری نهادهای قضایی و انتظامی با جدیت پیگیری می‌شود.

سرپرست اداره حفاظت از اراضی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با اقدام به موقع و در راستای مقابله با هرگونه زمین‌خواری در قشم، بخشی از زمین‌های تصرفی در این جزیره با ارزش یک هزار و ۲۴۸ میلیارد ریال به بیت‌المال بازگردانده شد.

محمودی بیان داشت: زمین‌های رفع تصرف شده شامل سه قطعه زمین به وسعت بیش از ۶۵ هزار مترمربع است که توسط متصرفان در آنها پی‌ریزی‌هایی انجام شده بود.

وی  با تاکید بر اینکه ساخت و سازها باید در قالب طرح هادی روستایی باشد، خاطرنشان کرد: این زمین‌ها خارج از محدوده طرح هادی روستای گامبرون و روستای جی‌جیان قرار داشته‌اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: این رفع تصرفات پس از اخذ استعلامات قانونی مورد نیاز با حضور مأموران پاسگاه مرزی دریایی سلخ و نماینده مدیریت حقوقی و قراردادها صورت گرفت.

محمودی با تاکید بر تداوم اینگونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت‌های قانونی مسوولان قضایی و فرماندهی انتظامی و فرماندهی پایگاه دریابانی شهرستان قشم و سایر مسئولین که در این امر با سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته‌اند، تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.