فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری ۵ آدم‌ربا و رهایی ۱۵ گروگان که همگی از اتباع بودند و قصد مهاجرت غیرقانونی داشتند در عملیات ضربتی پلیس ‌در محله شریعتی تهران خبر داد.

آدم‌ربایی از ‌قرچک تا خیابان شریعتی تهران/ ۱۵ گروگان آزاد شدند

به گزارش قدس انلاین، سردار  دلاور القاصی مهر با اشاره به پایان گروگانگیری اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره فقدانی مشکوک به آدم‌ربایی در شهرستان قرچک، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شاکی پس از چند روز مجدداً به پلیس آگاهی قرچک مراجعه و اعلام داشته که با وی طی دو مرحله تماس تلفنی، در ازای آزادی برادرش درخواست مبلغ به ترتیب 2 هزار و 6 هزار دلار وجه نقد کرده‌اند که بعد از تهیه، وجه درخواستی را تحویل آنان داده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در ادامه گفت: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنان واقع در خیابان شریعتی تهران شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی با انجام یک عملیات منسجم و غافلگیرانه سرکرده باند و 4 نفر از اعضاء باند آدم‌رباها که همگی اتباع کشورهای همسایه‌ بودند دستگیر و 15 گروگان بدون هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی از بند گروگان‌گیران رها و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی افزود: این باند آدم‌ربایی در زمینه انتقال و مهاجرت غیرقانونی اتباع مهاجر فعالیت داشته که با دریافت مبالغی قصد انتقال اتباع از کشور به سایر مقاصد را داشته و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد هر 15 گروگان از اتباع و شهرستان قرچک بودند.

وی تصریح کرد: طی تحقیقات به عمل آمده از متهمان دستگیر شده به جرم آدم‌ربایی و اخاذی به مبلغ 50 میلیارد ریال اعتراف که مبلغ 4 میلیارد و 680 میلیون ریال کشف و پرونده تکمیل و به همراه متهمان به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی ارسال شد.

سردار  القاصی مهر  در پایان خاطرنشان کرد: امروز پلیس به میزانی از توانمندی رسیده که هرگونه فعالیت مجرمانه بزهکاران را در کوتاه‌ترین زمان کشف می‌کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.