رهبر سابق حزب کارگر انگلیس حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری را محکوم کرد.

جرمی کوربین: حمله اسرائیل به «جنین» شرم‌آور است

به گزارش قدس آنلاین؛ به نقل از شبکه خبری المیادین، جرمی کوربین، رهبر سابق حزب کارگر انگلیس حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین را محکوم کرده و این حمله را شرم‌آور دانست.

وی از پایداری ملت فلسطین در اردوگاه جنین در مقابل حملات رژیم صهیونیستی تقدیر کرد.

پیش از این، کوربین در مصاحبه‌ای با المیادین ابراز امیدواری کرد که انگلیس دولتی داشته باشد که بتواند به اشتباه تاریخی که در حق ملت فلسطین از طریق ارائه تفسیر مشخصی از معامله بالفور مرتکب شده، اذعان کند.

وی گفت: بیانیه بالفور در اصل حق ساکنان فلسطین را به رسمیت می‌شناسد اما به این حق احترام گذاشته نشده و حقوق این گروه از ساکنان نادیده گرفته شده است. حق ملت فلسطین برای من یک مسئله محوری است.

رسانه‌های غربی و اسرائیلی برای مخدوش کردن چهره کوربین تلاش می‌کنند. این رسانه‌ها وی را به یهودستیزی متهم کرده‌اند. اعضای لابی رژیم صهیونیستی خواهان قتل وی شدند.

کوربین ۲۲ ژوئن ۲۰۲۲ فاش کرد که مایک پامپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته بودند وی به دلیل مخالفت با سیاست‌های آمریکا و تل‌آویو نباید نخست‌وزیر انگلیس شود. جرمی کوربین بارها از دولت کشورش خواسته که صادرات سلاح را برای رژیم صهیونیستی متوقف کرده و به همکاری نظامی و امنیتی با آن پایان بدهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.