فرمانده انتظامی مشهد از جمع آوری و دستگیری ۱۰۹ معتاد متجاهر و خرده فروش موادافیونی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در حاشیه شهر مشهد خبر داد.

جمع آوری ۱۰۹ معتاد متجاهر در حاشیه شهر مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی و در راستای ارتقاء احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری کلانتری های مشهد تعدادی از پاتوق های خرده فروشان موادمخدر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در این طرح ۳ روزه پس از هماهنگی با مقام قضائی، ماموران انتظامی ضمن دستگیری ۲۶ خرده فروش موادافیونی ۸۳ معتاد متجاهر و کارت خواب را در مناطق حاشیه شهر مشهد جمع آوری و برای درمان به کمپ" ماده ۱۶ دولت" جهت درمان منتقل کردند.

وی گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه سوداگران مرگ بیش از ۳ کیلوگرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی به همراه تعداد زیادی آلات و ادوات استعمال و توزین موادافیونی کشف و ۳ دستگاه خودرو سواری و ۷ دستگاه موتورسیکلت که برای توزیع موادمخدر استفاده می شد را توقیف کردند.

نگهبان مبارزه جدی و قاطعانه با توزیع کنندگان و خرده فروشان موادمخدر را از اولویت های اصلی پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد عنوان کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد در محله خود موضوع را از طریق تلفن۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.