مقاومت غزه در پاسخ به سومین روز از یورش نظامیان رژیم اسرائیل به جنین که منجر به شهادت ۱۱ نفر شد، شهرک‌های اطراف نوار غزه را هدف عملیات موشکی تلافی جویانه خود قرار داد.

سومین روز یورش به «جنین»؛ پاسخ موشکی «غزه» به اشغالگران

به گزارش قدس آنلاین، منابع رسانه‌ای در فلسطین اشغالی بامداد امروز چهارشنبه از شلیک راکت‌های مقاومت فلسطین به سوی شهرک‌های صهیونیستی نشین در مجاورت نوار غزه خبر دادند.

این حملات موشکی به تلافی یورش ارتش رژیم اسرائیل به جنین و اردوگاه آن صورت گرفت و طی آن، بنا به ادعای صهیونیست‌ها تعدادی از این شهرک‌ها هدف این حملات قرار گرفته است.

شهرداری سدیروت از اصابت یکی از راکت های مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیستی سدیروت در مجاورت غزه خبر داد. تصاویر منتشر شده از این شهرک نیز این ادعا را اثبات می‌کند که یکی از این راکت‌ها، از سقف خانه‌ها عبور کرده است.

گزارش های رسانه‌ای حاکی است که جنگنده‌های صهیونیستی  نیز مراکز مقاومت در شهرک بیت لاهیا در شمال نوار غزه را هدف قرار داد.

ارتش رژیم اسرائیل بامداد دوشنبه حمله گسترده ای به اردوگاه جنین کرد که در اثر آن، علاوه بر تخریب و خرابی گسترده اموال و ممتلکات شهروندان فلسطینی، 11 نفر به شهادت رسیده و بیش از 100 تن دیگر زخمی شده و به همین مقدار نیز فلسطینی ربوده شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.