مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف مشهد گفت: در سه ماهه ابتدای سال جاری ۳۱۵۰ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در مشهد تشکیل شده که مبلغ ریالی این تخلفات ۱۷۵ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال است.

بیش از ۳ هزار پرونده تخلف برای اصناف مشهد تشکیل شد/ پلمب ۴۰ واحد صنفی

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی در خصوص بازرس‌های اتاق اصناف مشهد در بهار امسال اظهار کرد: در سه ماهه ابتدای سال جاری ۷۲ هزار بازرسی از واحدهای صنفی انجام شد که منجربه تنظیم ۳۱۵۰ پرونده تخلف گردید که به تعزیرات ارسال شد. مبلغ ریالی این تخلفات ۱۷۵ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال بوده است.

مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف مشهد افزود: طی مدت مذکور بیش از ۴۰ واحد صنفی پلمب شد که حدود ۳۰ مورد در عید نوروز بوده است. طی سه ماه ابتدای سال، ۱۲۹۳ شکایت مردمی به صورت حضوری در اتاق اصناف مشهد ثبت شده است. از این تعداد برای ۳۱۵ مورد پرونده تنظیم و به تعزیرات ارسال و ۹۷۸ مورد جلب رضایت شده که  ۷میلیارد و ۷۱۶ میلیون و ۸۱۹ ریال وجه به شاکیان استرداد کردیم.

وی درباره فراوانی تخلفات اصناف مشهد بیان کرد: فراوانی تخلفات به ترتیب شامل عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم رعایت قوانین نظام صنفی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تقلب و عدم ارائه صورت حساب بوده است.

صیادی در خصوص طرح عید تا عید (قربان تا غدیر)، بیان کرد: با توجه به شروع فصل تابستان و افزایش سفر و حضور زائران در مشهد، گشت‌ها و نظارت‌ها در منطقه ثامن به دو برابر ظرفیت همیشگی افزایش یافته است. گشت‌ها با تاکید و دستور فرماندار تشدید شده است. از ابتدای تیر ماه سال جاری بازرسی اتاق اصناف هر روز در منطقه ثامن گشت مشترک دارد. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.