سرپرست فرمانداری سبزوار گفت: با توجه به وضعیت بحرانی و حاد این شهرستان به لحاظ شیوع ویروس کرونا مشاغل این شهر مشمول محدودیت‌های کرونایی شدند.

مشاغل بیشتری در سبزوار مشمول محدودیت‌های کرونایی شدند

به گزارش قدس آنلاین، حسین شاد افزود: محدودیت‌های مشاغل گروه سه و چهار شغلی از هفته‌های گذشته در سبزوار اعمال شده بود اما از امروز ۱۴ آبان‌ماه بر مبنای مصوبات ستاد ملی کرونا، مشاغل گروه دوم هم مشمول محدودیت شده است.
وی ادامه داد: همچنین برای پیشگیری از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا، توصیه‌های بهداشتی به سایر واحدهای صنفی سبزوار ابلاغ شده و چنانچه واحدی تخلف کند با آن برخورد می شود.
رییس اتاق اصناف سبزوار نیز گفت: مشاغل گروه دوم که از امروز در این شهرستان مشمول محدودیت کرونایی شده اند عبارتند از لوازم خانگی، فرش و موکت فروشی، کفش فروشی، پوشاک، لوازم التحریر، خیاطی، خرازی، آتلیه و عکاسی، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، خشکبار و آجیل فروشی و برخی مشاغل دیگر.
علی کیانی افزود: با توجه به رکود بازار، خلوتی واحدهای صنفی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی کسبه، مطالبه اتاق اصناف سبزوار رفع محدودیت کرونایی مشاغل گروه دوم است.
وی اضافه کرد: واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن سبزوار روزانه افزون بر ۱۰۰ فقره بازرسی از واحدهای صنفی انجام داده و با متخلفان برخورد می کنند.
رییس اتاق اصناف سبزوار گفت: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.
۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۱ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.
سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۴۲۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۳۶ هزار و ۱۶۰ تن رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.