مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌شمالی گفت: کودکان و نوجوانان بجنوردی در روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه و صبح روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه در شهرستان بجنورد میزبان کاروان «مسیر هشتم» هستند و شاهد اجرای برنامه‌های تماشاخانه سیار کانون در شهرک گلستان و شهربازی خواهند بود.

کاروان تماشاخانه سیار، امروز مهمان کودکان و نوجوانان بجنوردی خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد آقابیگی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌شمالی اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌شمالی از یازدهم تیرماه فعالیت خود را با اجرای نمایش عروسکی و جشن از شهرستان گرمه آغاز کرده است.

وی گفت: این تماشاخانه سیار در تاریخ ۱۲ تیرماه در پارک شهدای گمنام سنخواست و پارک دانشجوی اسفراین به اجرای نمایش پرداخت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌شمالی افزود: در روز ۱۳ تیرماه نیز روستای کلاته میرزا رحیم اسفراین و شهر بام میزبان این کاروان بودند.

آقابیگی تصریح کرد: کودکان و نوجوانان بجنوردی در روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه و صبح روز پنجشنبه ۱۵ تیرماه در شهرستان بجنورد میزبان کاروان «مسیر هشتم» هستند و شاهد اجرای برنامه‌های تماشاخانه سیار کانون در شهرک گلستان و شهربازی خواهند بود.

وی ادامه داد: عصر ۱۵ تیرماه ساعت ۱۷:۳۰ این تماشاخانه در شهر پیش قلعه و ساعت ۲۰ در آشخانه نمایش «کلاغ بلا و توپ طلا» را اجرا خواهد کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: آخرین روز نمایش این تماشاخانه در ساعت ۱۷:۳۰ در ۱۶ تیرماه ۱۴۰۲ برای کودکان و نوجوانان شهر قاضی خواهد بود و سپس از استان خارج خواهندشد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.