میسون مونت برای اولین بار در تمرین منچستریونایتد شرکت کرد و لبخندهای او نشان می‌داد که هنوز نیامده، خیلی خوب در محیط جدید جا افتاده است.

لبخندهای هفتِ یونایتد: من رونالدوی جدیدم! (عکس)

میسون مونت با قراردادی که تا 2028 اعتبار دارد و طبق آن هفته‌ای 250 هزار پوند دستمزد می‌گیرد، به منچستریونایتد پیوست. او در این تیم پیراهن شماره هفت را خواهد پوشید که پیش‌تر ستاره‌های بزرگی مثل دیوید بکام و کریستیانو رونالدو آن را به تن می‌کردند.هافبک تیم ملی انگلیس امروز برای اولین بار در تمرین منچستریونایتد شرکت کرد و با هم تیمی‌های جدیدش آشنا شد. یونایتدی‌ها از جمله مونت در تمرین امروز با پیراهن سفید و شورت سیاه شرکت کرده بودند.

ستاره سابق چلسی در تمرین امروز دائم لبخند می‌زد و خوشحالی‌اش از پیوستن به تیم جدید را کاملا واضح نشان می‌داد و چهره او اصلا نشانه‌ای از احساس غریبی نداشت.

هم‌تیمی‌های جدید او البته بی‌رحمانه تمرین می‌کردند و در یک صحنه دونی فن‌دبیک او را هل داد که ستاره 24 ساله به زمین افتاد. با این حال، قبل از شروع تمرین، مونت با لیساندرو مارتینز خوش و بش کرد و همدیگر را در آغوش گرفتند.

در هر حال، مونت با پوشیدن پیراهن هفت یونایتد زیر فشار روحی زیادی خواهد بود و امیدوار است جزء آن دسته از بازیکنان نباشد که نتوانستند با این پیراهن در اولدترافورد موفق شوند. آنخل دی‌ماریا، ممفیس دیپای و الکسیس سانچس از آنهایی بودند که با امید فراوان به یونایتد ملحق شدند اما شماره هفت موفقی برای این تیم نبودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.