رئیس پلیس فتا مازندران از اجرای تشدید طرح عملیاتی پلیس فتا درخصوص برخورد با رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی با همراهی معاونت فضای مجازی سپاه استان خبر داد.

برخورد با هنجارشکنان در شبکه‌های اجتماعی در مازندران

به گزارش قدس انلاین،  سرهنگ سامع خورشاد گفت: فضای مجازی همچون دنیای واقعی بستر بروز و ظهور ایده‌ها و اشکال و فرم‌های مختلف رفتاری است و طبعاً به سبب گستردگی و فراگیری و عمق نفوذش، این روزها از اهمیت بیشتری در اشاعه ارزش‌ها و هنجارها برخوردار است.

وی افزود: این عملیات‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های تخصصی دراختیار وهمچنین با کمک تیم‌های رصد معاونت فضای مجازی سپاه استان پایش شبانه‌روزی هرگونه فعالیت مجرمانه حول محورهای ترویج و اشاعه فحشاء و موارد سو اخلاقی انجام می‌شود.

رئیس پلیس فتا استان مازندران تصریح کرد: با اشاره به مصادیق مجرمانه در خصوص اشاعه و ترویج فحشاء در فضای مجازی نظیر ترغیب به بی‌حجابی، تن نمایی، مدلینگ مبتذل، لایوهای مستهجن غیراخلاق، وغیره اظهار داشت: تا کنون با انجام هزار و ۷۰۴ رصد عام با همکاری معاونت فضای مجازی سپاه صورت گرفته، تعداد هزار و ۳۷۲ مورد شناسایی انجام شده وبالغ بر ۳۷۵ فقره اقدام قضائی وعملیاتی شامل تذکر داده شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.