فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: نیروی انتظامی با تصمیمات درست و هوشمندانه توطئه معاندان و دشمنان در اغتشاشات سال گذشته را بی‌اثر و نقش بر آب کرد.

نیروی انتظامی توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد

به گزارش قدس خراسان، سردار محمدکاظم تقوی روز شنبه در آیین معارفه فرمانده انتظامی شهرستان ششتمد اظهار کرد: نیروی انتظامی در کنار دیگر نیروهای مسلح، امنیتی و بسیج، تجسمی عینی از مجاهدت را به نمایش گذاشت و در شرایطی که تلاش دشمنان ناآرام جلوه دادن اوضاع کشور بود، عملکرد به‌ موقع، مناسب و هوشمندانه نیروی انتظامی دشمن را ناکام گذاشت.

ضرورت ساخت منازل سازمانی انتظامی در ششتمد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب تر، ساخت منازل سازمانی برای نیروهای انتظامی در شهرستان تازه تاسیس ششتمد ضرورت دارد.

وی افزود: یکی از مهم ترین برنامه‌های فرماندهی انتظامی ارتقای معیشت پرسنل است که ایجاد منازل سازمانی از اولویت های این بخش است، چرا که حضور نداشتن ارکان انتظامی در منطقه می تواند به روند کاری و خدمتی آنان آسیب بزند و این موضوع پذیرفتنی نیست.

تقوی گفت: مسوولان شهرستان و شورای اسلامی شهر نسبت به تامین زمین مناسب در این خصوص اقدام کنند تا کار ساخت سریع‌تر منازل مزبور توسط این نهاد آغاز شود.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: شهرستان ششتمد در مسیر جاده ترانزیتی سبزوار - بردسکن و مسیر زائران امام رضا (ع) قرار دارد که با حضور پلیس، احساس آرامش بیشتری به ساکنان، مسافران و زائران منتقل می شود.

گفتنی است؛ سرهنگ "محمدتقی قربانی" به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان ششتمد معرفی و از خدمات سرهنگ "حسن مشهدی"، که اخیرا به فرماندهی انتظامی شهرستان کاشمر منصوب شده است، قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.