استاندار هرمزگان از امضای ۲ تفاهم‌نامه در حوزه برق‌رسانی و راهسازی به ارزش ۲۲ هزار میلیارد ریال خبر داد.

۲۲ هزار میلیارد تفاهم‌نامه عمرانی در هرمزگان به امضا رسید

به گزارش قدس آنلاین، مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز در حاشیه امضای ۲ تفاهم‌نامه مهم در حوزه برق‌رسانی و راه‌سازی اظهار داشت: از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم بهبود کیفیت زیست مردم و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات عمومی در حوزه زیرساختی است که در این حوزه‌ها تلاش خوبی در سطح استان از آغاز دولت صورت گرفته است. 

وی افزود: مسئله پایداری شبکه برق و بهسازی و آسفالت مسیرهای مواصلاتی و اصلاح نقاط حادثه خیز از جمله مهم‌ترین کارهایی است که در راستای سیاست ذکر شده در سطح استان در حال انجام است. 

استاندار هرمزگان گفت: بر همین مبنا امروز ۲ تفاهم نامه بسیار مهم به امضا رسید، تفاهم نامه نخست در حوزه برق‌رسانی است و با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد ریال یک پست انتقال ۲۳۰.۶۳ کیلووات و تجهیزات و خطوط مربوطه جهت تامین برق به زیرساخت‌های صنعتی، کشاورزی، شیلاتی و مسکونی ویژه شهرستان سیریک به امضا رسید.طی این تفاهم‌نامه قرار است این پست انتقال ظرف مدت ۳۰ ماه به بهره‌برداری برسد، ایجاد این پست سبب پایداری شبکه انتقال برق و امکان فراهم آوردن برق مشترکین و بهبود ولتاژ می‌شود. 

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان همچین با اشاره به امضای تفاهمنامه مهم در حوزه راهداری استان گفت: مطابق این تفاهم‌نانه قرار است با تامین اعتبار ۱۵ هزار میلیاردی( ۵ هزار میلیارد ریال سهم استانداری و ۱۰ هزار میلیارد ریال سهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای) ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی بهسازی و آسفالت شده و ۵۴ نقطه حادثه خیز اصلاح شود. 

وی افزود: این ۵۴ نقطه مهم حادثه خیز استان طی سالهای اخیر در مجموع سبب جان باختن ۱۲۲ نفر و قطع عضو و قطع نخاع ۳۵۰ نفر در حوادث رانندگی شده‌اند که با امضای این تفاهم نامه و اصلاح مسیرها تلاش می‌شود این آمار کاهشی چشمگیر داشته باشد. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.