فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: کامیون حامل ۱۵ تن چوب جنگلی قاچاق جنگلی در استان اردبیل کشف و توقیف شد.

کامیون حامل چوب جنگلی قاچاق در اردبیل توقیف شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد نوری بعدازظهر یکشنبه در بازدید از یگان حفاظت منابع طبیعی اردبیل اظهار کرد: این کامیون فوق حین حمل در جاده آستارا به اردبیل با هوشیاری و اقدام به موقع نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان اردبیل توقیف و محموله قاچاق کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان معرفی شد، خاطرنشان کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل افزود: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

نوری از مردم و دوستداران طبیعت خواست؛ در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هرگونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.