نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری گفت: الهام حسینی با تلاش و همت خود و مربیانش، می‌تواند به سهمیه المپیک پاریس برسد.

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری: الهام حسینی شانس کسب سهمیه المپیک دارد

به گزارش قدس آنلاین، مریم ایلکا درباره اردوی تیم ملی وزنه‌برداری زنان، اظهار داشت: ملی‌پوشان نزدیک به یک‌ماه است که در اردو به سر می‌برند. جوانان و نوجوانان ایران تا یک‌ماه دیگر به مسابقات قهرمانی آسیا در هند اعزام می‌شوند. ۱۴ وزنه‌بردار رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسال در اردوی تیم ملی حضور دارند که ۴ نفرشان در داریم. ۴ نفر در بزرگسالان هستند.

وی افزود: در کنار مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان هند، انتخابی المپیک هم برای رده بزرگسالان در پیش‌رو داریم. در واقع هفت نوجوان و سه جوان در کنار چهار بزرگسال برای حضوری موفق در رقابت‌های پیش‌رو تمرین می‌کنند.

نایب رئیس زنان فدراسیون وزنه‌برداری درباره شانس الهام حسینی برای المپیکی شدن، خاطرنشان کرد: مانند هر ایرانی آرزوی ماست تا حسینی المپیکی شود. او با تلاش و همتی که دارد و زحمتی که مربیان می‌کشند، می‌تواند به سهمیه المپیک برسند.

وی یادآور شد: وزنه‌برداران در این مدت تمام انرژی خود را صرف رکوردشکنی و آماده‌سازی کردند. آنها تکنیک‌ها را نزد یکی از بهترین مربیان دنیا که چندین قهرمان المپیک تربیت کرده، می‌آموزند. امیدوارم حاصل این تلاش‌ها به مدال‌ ختم شود.

ایلکا ادامه داد: شرایط اردویی تیم ملی وزنه‌برداری بسیار خوب است و تلاشمان، مهیا کردن امکانات مناسب برای ملی‌پوشان است.

وی درباره برنامه استعدادیابی در وزنه‌برداری زنان، خاطرنشان کرد: در استعدادیابی رویه گذشته را داریم و درصدد هستیم تا با چند رشته ورزشی که از لحاظ ساختاری و به وزنه‌برداری شباهت دارند، استعدادیابی را از طریق روسای هیئت‌های ورزشی آن رشته‌ها انجام دهیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری گفت: باید از کراس فیت هم کمک بگیریم. قرار است با فدراسیون روستایی و عشایری و روسای هیئت‌های استانی فدراسیون برای برنامه‌های استعدادیابی جلساتی داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.