رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در کاهش آسیب های اجتماعی، فعال بودن واحدهای تولیدی و صنعتی است.

فعال بودن واحدهای تولیدی و صنعتی یکی از عوامل مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش قدس خراسان به نقل روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان خراسان رضوی، غلامعلی صادقی ظی بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی اظهار کرد: برخلاف مراجعاتی که به دلیل کم کاری برخی مسئولان و ادارات به مجموعه قضایی می شود و شاهد مشکلات ناراحت کننده مردم هستیم، حضور در مجموعه های تولیدی و صنعتی و مشاهده اقدامات صورت گرفته، موجب امید و خوشحالی می شود.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در کاهش آسیب های اجتماعی، فعال بودن واحدهای تولیدی و صنعتی است.

وی گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران با وجود موانع و مشکلاتی که بر سر راه خود داشته اند، پیشرفت خوبی کردند و مشاهده این پیشرفت واقعاً مسرت بخش است.

صادقی افزود: راه حل اساسی مقابله با کمبودها در کشور، توسعه و پیشرفت واحدهای تولیدی و صنعتی است و اشتغال زایی، رشد تولید و مهار تورم با حمایت از صنعت و تولید محقق می شود.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: دادگستری خراسان رضوی امروزه خود را جزئی از خانواده تولید و صنعت می داند و هرکجا مشکل و مسئله ای در این خانواده وجود داشته باشد برای رفع آن تلاش خواهد کرد.

گفتنی است در این بازدید سیدامیر مرتضوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم نیز با اشاره به حمایت دستگاه قضایی از تولید و صنعت گفت: اهتمام ویژه ای در جهت حمایت از تولید و صنعت در دادگستری خراسان رضوی وجود دارد.

در پایان این بازدید جمعی از تولیدکنندگان و صنعتگران به بیان اقدامات خود پرداخته و برخی از مسائل و مشکلات خود را با مسئولان قضایی درمیان گذاشتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.