فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از آزاد سازی ۴ هکتار از اراضی کشاورزی در شهرستان قرچک به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

آزادسازی میلیاردی اراضی کشاورزی در شهرستان قرچک

به گزارش قدس آنلاین، سردار دلاور القاصی مهر ظهر سه شنبه ۲۰ تیر ماه در تشریح این خبر بیان کرد: در پی سوء استفاده برخی از افراد مبنی بر ساخت ساز غیرمجاز در شهرستان قرچک ، ماموران انتظامی باحضور مقتدرانه و هماهنگی قضایی در کنار دیگر نهادهای مرتبط اقدام به آزادسازی چهار هکتار از ساخت و سازهای غیرمجاز که شامل دیوارکشی و احداث بناهای غیر مجاز ویلایی بود کردند.

وی در ادامه افزود: پس از چندین مرحله اخطار توسط اداره جهاد کشاورزی به مالکان ساختمان‌های ساخته شده و کسانی که اقدام به دیوارکشی در اراضی کشاورزی کرده بودند، آنان هیچ گونه اقدامی در خصوص توقف یا تخریب ملک خود نکرده و سرانجام با حضور مقتدرانه پلیس، ساخت و ساز های غیر مجاز قلع و قمع و در این خصوص یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: ارزش ریالی اراضی آزاد سازی شده بنابر نظر کارشناسان ۲۰۰ میلیارد ریال بر آورد شده است.

القاصی مهر در پایان سخنان خود از شهروندان درخواست کرد هر گونه اخبار در خصوص ساخت‌ و ساز غیرمجاز ، تغییر کاربری اراضی کشاورزی و سوءاستفاده از منابع طبیعی را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.
 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.