در شرایطی که تیم فوتبال استقلال تنها یک مدافع مرکزی دارد، تکلیف محمدحسین مرادمند برای فصل آینده مشخص نشده است.

چرا باشگاه استقلال تکلیف مرادمند را مشخص نمی‌کند؟

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسین مرادمند مدافع تیم فوتبال استقلال که قراردادش به پایان رسیده است، به دلیل اینکه قراردادی جدیدی با باشگاه امضا نکرده است، در تمرینات حضور ندارد. این در حالی است که استقلال پس از فسخ قرارداد رافائل سیلوا و جدایی عارف غلامی تنها آرمین سهرابیان را در خط دفاع دارد و مشخص نیست چرا بر سر اعداد و ارقام با مرادمند به توافق نمی‌رسند و تکلیف این بازیکن را مشخص نمی‌کنند.

مرادمند با وجود نداشتن قرارداد، طبق قولی که به جواد نکونام داده بود در تمرین شرکت کرد، ولی زمانی که متوجه شد باشگاه استقلال هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد نمی‌کند، این روزها به تمرینات انفرادی روی آورده است. نکونام در یکی از تمرینات استقلال با اشاره به عدم حضور مرادمند در تمرینات گفته بود: «مرادمند تمرین نمی‌کند، چون قرارداد ندارد. او یک روز را به احترام من تمرین کرد که از او ممنونم».

مرادمند در یکی از مذاکراتش که در باشگاه استقلال حضور داشت خواستار مشخص شدن پول قرارداد فصل گذشته شد، ولی نتیجه‌ای دریافت نکرد. مدافع استقلال برای اینکه حاشیه‌ای برای این تیم ایجاد نشود پس از خروج از باشگاه حاضر به گفت‌وگو با رسانه‌ها نشد اما از آن روز تا الان هیچ توافقی با مدافع آبی‌پوشان صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.