فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف شناور حامل گازوئیل قاچاق در محدوده بندر بوشهر خبر داد و گفت: از این شناور ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

شناور یدک‌کش حامل سوخت قاچاق در بندر بوشهر توقیف شد

به گزارش قدس انلاین، سرهنگ یدالله شرفی  از امنیت پایدار در خلیج‌فارس و مرز ساحلی استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: تردد شناور در مرز دریایی خلیج‌فارس و خودرو در نوار ساحلی استان بوشهر همواره مورد رصد و پایش مأموران مرزبانی قرار دارد.

وی برخورد با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در تحقق شعار امسال مبنی و کنترل تورم و رشد تولید در ۴ ماه امسال تاکنون افزون بر ۴۷۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در بنادر، مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان بوشهر کشف شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۳۸۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در ۴ ماه نخست امسال را یادآور شد و گفت: مأموران مرزبانی استان بوشهر در محور ساحلی شهرستان بوشهر طی یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی صبح امروز یک فروند شناور یدک‌کش در بندر بوشهر شناسایی و توقیف کردند.

شرفی از کشف ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از این شناور خبر داد و بیان کرد: در این عملیات ضمن توقیف شناور به همراه ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق یک متهم دستگیر شد.

وی قاچاق سوخت را یکی از مهمترین عوامل مخرب زیرساخت اقتصادی دانست و تأکید کرد: مأموران مرزبانی استان بوشهر در پایگاه‌های مستقر در نوار ساحلی بدون اغماض و با تشدید اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی با هرگونه تحرک سوءظن برخورد خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.