۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
کد خبر: 893557

هافبک آلمانی سرخپوشان مونیخی برنامه‌ای برای جدایی از این تیم ندارد.

گورتسکا از بایرن مونیخ جدا نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، با وجود انتشار گزارش‌های مبنی بر اینکه لئون گورتسکا در لیست فروش بایرنی‌ها قرار گرفته، حالا خبر می‌رسد که این بازیکن برنامه‌ای برای جدایی از جمع سرخپوشان مونیخی ندارد. پیش از این روزنامه آلمانی «TZ» چاپ مونیخ مدعی شده بود که بایرن مونیخ پس از خریدهای تابستانی‌اش شامل؛ کنراد لایمر از لایپزیگ، رافائل گوئریرو از دورتموند و کیم مین جائه از ناپولی، حالا قصد دارد وارد فاز فروش بازیکن شود و لئون گورتسکا یکی از گزینه‌های فروش است.

نشریه آلمانی «آبندزایتونگ» حالا گزارش می‌دهد، علیرغم شایعات مطرح شده، گورتسکا قصدی برای ترک بایرن مونیخ در این تابستان ندارد. این هافبک آلمانی معقتد است که هنوز زیرنظر توماس توخل می‌تواند شانس‌هایی داشته باشد و قصد دارد برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بایرن بجنگد.

طبق این گزارش؛ گورتسکای ۲۸ ساله صد درصد در بایرن مونیخ خواهد ماند و قصد ندارد یک سال پیش از آغاز مسابقات یورو ۲۰۲۴ که اتفاقاً آلمان میزیانش است، از جمع باواریایی‌ها جدا شود و تیمش را تغییر دهد. او آینده حرفه‌ای‌اش را در این تیم آلمانی می‌بیند.

این هافبک ۲۸ ساله که در سال ۲۰۱۸ از شالکه به بایرن مونیخ پیوست، سه سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. او در این مدت با باواریایی‌ها ۱۳ قهرمانی در رقابت‌های مختلف از جمله پنج قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.