۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 893743

علیرضا دبیر با اخذ اکثریت رای مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی برای چهار سال دیگر به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد.

دبیر بار دیگر رییس فدراسیون کشتی شد

به گزارش قدس آنلاین، مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی از ساعت ۱۰ امروز (پنجشنبه) در آکادمی کمیته ملی المپیک آغاز شد. سیدمحمد پولادگر وزیر ورزش و جوانان ریاست این مجمع را بر عهده داشت و سیدمناف هاشمی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک و آرش فرهادیان مدیر دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، در این مجمع حضور داشتند.

کامران قاسمپور قهرمان کشتی آزاد جهان، محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای المپیک و نایب قهرمان کشتی فرنگی جهان و سپیده بابایی قهرمان کشتی آلیش آزاد آسیا به عنوان نماینده ورزشکاران در این مجمع حضور دارند. همچنین محسن کاوه نماینده مربیان و سعید عباسی نماینده داوران رأی دهنده در این مجمع انتخاباتی خواهند بود.

برای حضور در این انتخابات ۱۵ نامزد نام‌نویسی کردند که صلاحیت علیرضا دبیر، جمشید خیرآبادی، حمید بنی‌تمیم، عبدالله عزیزی، عباس جدیدی، حمید یاری، حمید سیفی و مصطفی میرزایی برای شرکت در انتخابات تأیید شده است. شب گذشته حمید بنی‌تمیم و حمید سیفی از حضور در انتخابات انصراف دادند عبدالله عزیزی هم امروز حضور پیدا نکرد و جمشید خیرآبادی و مصطفی میرزایی رئیسان هیئت‌های کردستان و اصفهان انصراف دادند اما در مجمع حضور دارند. انتخابات تنها با حضور علیرضا دبیر و حمید یاری به عنوان ۲ کاندیدا در حال برگزاری است.

در این انتخابات علیرضا دبیر با کسب ۳۸ رای از ۳۸ رای ماخوذه به عنوان رییس فدراسیون کشتی انتخاب شد.

پیشتر ۲۶ تیرماه ۱۳۹۸ علیرضا دبیر توانسته بود رییس فدراسیون شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.