معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان: تعداد مسافر جابجا شده درون و برون‌استانی با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی رشد ۲۶ درصدی داشته است.

رشد ۲۶ درصدی جابجایی مسافران جاده‌ای استان یزد

به گزارش قدس آنلاین حسین زاده با اشاره به رشد ۲۶ درصدی تعداد مسافر جابه‌جاشده درون و برون‌استانی با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی استان یزد گفت: در سه ماه ابتدای سال جاری ۳۹۴ هزار و ۱۷۹ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در استان یزد جابجا شده‌اند.

وی درباره تعداد جابجایی مسافران توسط ناوگان اتوبوسی افزود: تعداد سفرهای انجام شده مسافران با استفاده از ناوگان اتوبوسی در سه ماه ابتدایی سال جاری رشد قابل توجه و امیدوار کننده‌ای داشته که نشان از رضایت مندی مسافران از خدمات ارائه شده در سفرهای جاده‌ای است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل استان ادامه داد: هزار و ۶۶ راننده مجرب اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه در بخش مسافربری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مشغول به کار هستند که با وجود مشکلات فراوان خالصانه در حال انجام فعالیت خود هستند.

حسین زاده یکی از معیارهای سنجش بهبود شرایط حمل و نقل جاده‌ای و امور مسافران را توجه به میزان افزایش یا کاهش مسافران در مقایسه با مدت مشابه سال قبل عنوان کرد و اظهار داشت: افزایش یا کاهش مسافران نمایانگر رضایتمندی مسافران از ناوگان حمل و نقل عمومی بوده و گواه آن بوده که ناوگان حمل و نقل عمومی تحت پوشش شرکت‌های حمل و نقل استان یزد توانسته‌اند رضایت مسافران برای انجام سفرهای درون و برون استانی را جلب کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.