رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تشدید اقدامات نظارتی جلوگیری از فرار بار در محورهای ارتباطی استان خبر داد.

اقدامات نظارتی جلوگیری از فرار بار در محورهای آذربایجان غربی تشدید می شود

به گزارش قدس آنلاین از ارومیه، مرتضی اکبری در جلسه هماهنگی با شرکت های حمل و نقل بار شهرستان سلماس با موضوع استقرار  کانکس کنترلی در مسیر سلماس-‌شبستر اظهارداشت: با توجه به افزایش فراربار در این محور نسبت به استقرار کانکس کنترلی با همکاری صنوف مربوطه اقدام می شود.

وی ادامه داد: فرار بار یکی از دغدغه های رانندگان و شرکت های حمل و نقلی است که امکان فعالیت براساس نرخ واقعی و از مبدأ استان را از بین میبرد.

اکبری افزود: جلوگیری از فرار بار همچنین بعنوان اولویت کاری در راستای جلوگیری از تضییع حقوق دولت در اخذ عوارض جابجایی کالا و حقوق صنف مورد تاکید ویژه مدیرکل محترم است چراکه با وقوع فرار بار امکان کنترل اضافه تناژ از بین رفته و در نتیجه آسیب به جسم جاده را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه درحال حاضر کانکس کنترل ناوگان در مبادی ورودی استان در شهرستان های ارومیه، تکاب و میاندوآب فعال بوده به زودی در سردشت و بوکان نیز مستقر خواهد شد، خاطرنشان کرد: روزانه ناوگان متردد فاقد بارنامه توسط سامانه های متصل به دوربین های نظارتی توسط همکاران کالا رصد شده و ناوگان متخلف به کمیسیون های مریوطه معرفی میشوند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.