نشست هم‌اندیشی و کارگاه آموزشی ویژه ارزیابان ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سراسر کشور  با حضور مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات وزارتخانه در مشهد برگزار شد. 

نشست هم‌اندیشی و کارگاه آموزشی ویژه ارزیابان سراسر کشور در مشهد برگزار شد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی میثم آسوپا اظهار کرد: با تلاش‌های موثر همکاران ارزیابی عملکرد، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جزو دستگاه‌های برتر در حوزه ارزیابی عملکرد است. 

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخ‌گویی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به نقش ارزیابان عملکرد در پیشرفت و موفقیت ادارات کل اشاره کرد و گفت: به هر میزان ارزیابان عملکرد دقیق‌تر و موفقت‌تر باشند پیشرفت مجموعه در مسیولیت‌ها و ارائه خدمات که بر عهده دارد موفق‌تر است و به دلیل اثرگذاری به بدنه و جامعه امیدواری می‌دهد. 

آسوپا ادامه داد: در این هم‌اندیشی و کارگاه آموزشی  همکاران ارزیابی عملکرد در شناسایی مسئولیت‌های مختلف بدنه توانمند شده و شاخص‌های اختصاصی تعریف شده را به نحو احسن معرفی و ارزیابی خواهند کرد. 

وی با بیان این‌که در ارتقا شاخص‌های عمومی و اختصاصی از نظرات و تجربیات همکاران استفاده خواهد شد، تصریح کرد: هم‌چنین چالش‌ها و راهکارهایی که در این نشست مطرح می‌شود در ارزیابی عملکرد به کار خواهند گرفت.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست تاکید کرد: شورای ارزیابی عملکرد استان‌ها با حضور ارزیابان، بازرسی و معاون توسعه مدیریت و مدیر کل هر استان به صورت ماهیانه تشکیل شود و نسبت به عملکرد و وظایف همکاران ورود کنید و اقدامات تشویقی و تنبیهی متناسب نیز انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.