نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حالی پس از دو هفته تعطیلات مجلس امروز - یکشنبه ۲۵ تیر - جلسه علنی خود را آغاز کردند که بررسی لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی را در دستور کار دارند.

آغاز جلسه علنی مجلس پس از دو هفته تعطیلی/ لایحه وزارت بازرگانی در دستور کار

به گزارش قدس آنلاین، جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به دلیل به حدنصاب نرسیدن تعداد نمایندگان امروز با حدود ۲۰ دقیقه تاخیر و سرانجام با حضور ۲۰۴ نماینده و به ریاست محمدباقر قالیباف رییس مجلس آغاز شد.

در نشست امروز قرار است گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی، طرح تأسیس سازمان ملی اقامت و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی دوغارون بررسی شود.

بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به طرح جامع مدیریت شهری و روستایی طبق اصل (۸۵) قانون اساسی و طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین برای دستور امروز صحن مجلس پیش بینی شده است.

همچنین انتخاب یک نفر از کمیسیون اقتصادی به عنوان عضو ناظر در هیأت امنای صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان، انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات جهت عضویت در هیأت سه نفره اجرای قانون اصلاح تبصره(۴) ماده(۹۵) قانون محاسبات عمومی و انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی به عنوان عضو ناظر در شورای عالی ورزش و تربیت بدنی نیز در دستور کار امروز صحن علنی مجلس است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است در جلسه علنی امروز لایحه یک فوریتی الحاق پنج تبصره به ماده (۲) قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان را هم بررسی کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.