عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی: پارلمان ایتالیا با برخورد جدی جمهوری اسلامی ایران روبرو خواهد شد و اقدام بازدارنده و شدیدی در مقابل این رفتار انجام می‌شود تا درس عبرتی برای پارلمان ایتالیا و دیگر کشورهای غربی باشد.

سلیمی: پارلمان ایتالیا منتظر پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران باشد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به حضور سرکرده گروهک تروریستی منافقین در پارلمان ایتالیا گفت: همه می‌دانند که منافقین گروهی تروریستی و جنایتکار است؛ چرا اروپایی‌ها آغوش خود را برای تروریست‌ها باز می‌کنند.

وی ادامه داد: البته دست‌های پشت پرده آرام آرام آشکار می‌شود و نشان می‌دهد که در ترور ۱۷ هزار نفر از شهروندان و مقامات سیاسی و صدها جنایت دیگر منافقین اروپایی‌ها و کشورهای غربی از ابتدا حامی منافقین جنایتکار بودند وگرنه یک سازمان مفلوک به هیچ وجه نمی‌توانست دست به چنین جنایات هولناکی بزند.

سلیمی تاکید کرد: اسناد تروریست بودن منافقین بارها و بارها به سازمان های بین المللی ارائه شده است. چطور این اقدام شنیع توسط پارلمان ایتالیا انجام می‌شود؟ این یک سوال جدی است. این اقدام علاوه بر این نشان می‌دهد که اروپایی‌ها استاندارهای دوگانه‌ای در همه امور دارند. در پذیرش تروریست هم این گونه عمل می کنند. 

وی با اشاره به اینکه پارلمان ایتالیا و سایر کشورهای اروپایی‌ باید بدانند که این نمایش‌، نمی‌تواند جایگاه گروهک منفور منافقین را در ذهن و افکار عمومی  ملت ایران تغییر دهد، گفت: این گروهک نفسش به شماره افتاده است و اقدامات پارلمان ایتالیا نمی‌تواند مریض رو به مرگ را نجات دهند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در هر حال این رفتار پارلمان ایتالیا با برخورد جدی جمهوری اسلامی ایران روبرو خواهد شد و اقدام بازدارنده و شدیدی در مقابل این رفتار انجام می‌شود تا درس عبرتی برای پارلمان ایتالیا و دیگر کشورهای غربی باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: باید پاسخ قاطعی آن گونه که شایسته این رفتار است توسط وزارت خارجه صورت بگیرد. به نظر می‌آید صرف احضار سفر ایتالیا کافی نیست و باید پاسخ محکم‌تر و قاطع‌تر انجام شود.

گفتنی است؛ پارلمان ایتالیا طی اقدامی تامل برانگیز توسط برخی از اعضای سنا روز چهارشنبه - ۲۱ تیر - در جلسه کمیته استماع خود، از سرکرده مجاهدین خلق به عنوان مهمان ویژه جلسه خود دعوت به عمل آورد.

این اتفاق در حالی انجام شد که تروریست‌های منافقین پس از تحولات اخیر این گروهک در جریان حمله پلیس آلبانی به مقر این فرقه در تیرانا، تلاش می‌کند مامن جدیدی برای خود پیدا کند.

«جزوپه پرونه» سفیر ایتالیا روز پنجشنبه - ۲۲ تیر - از سوی مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد. مجید نیلی احمدآبادی مدیرکل غرب اروپا در این احضار به سفیر ایتالیا تعهدات بین‌المللی این کشور در مقابله با تروریسم را یادآور شد و تصریح کرد: میزبانی چند نماینده ایتالیا از یک جنایتکار تروریست، مصداق بارز ترویج و تشویق تروریسم است و جمهوری اسلامی ایران حمایت از تروریسم را در هیچ نوع و شکلی از سوی هیچ‌کس برنمی‌تابد و آن را به شدت محکوم می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.