دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: توانمندسازی در سطح اقشار مردم و ادارات دولتی باید با حرکتی جهادی در راستای بالفعل شدن استعدادهای بالقوه مردم و ادارات اجرایی شود.

بازدید محسن رضایی از کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی شهرقدس

به گزارش قدس انلاین، محسن رضایی صبح امروز در حاشیه بازدید از میز خدمت و رزمایش جهادی طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخی از مردم امکان دسترسی به ادارات را ندارند و برخی نیز با شرایط آشنا نیستند لذا تشکیل میز خدمت در محل زندگی مردم به ویژه در مناطق محروم دولت را به مردم نزدیک‌تر می‌کند.

وی افزود: بر اساس این خدمت بزرگی که به مناطق محروم شده است، دولت و ادارات به مردم نزدیکتر شده و مسئولان مشکلات مردم را به طور شهودی ملاحظه کرده و به آنها رسیدگی می‌کنند.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در ادامه با تأکید بر مسئله مهم توانمندسازی مردم گفت: جوانان و مردم بسیار خوب و با استعدادی داریم اما توانمندسازی حلقه مفقوده اقتصاد کشور است.

رضایی تصریح کرد: توانمندسازی در سطح اقشار مردم و ادارات دولتی باید با حرکتی جهادی در راستای بالفعل شدن استعدادهای بالقوه مردم و ادارات اجرایی شود.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در ادامه از کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی ناحیه مقاومت بسیج شهرقدس بازدید و با تولید کنندگان گفت‌وگو کرد.

بازدید محسن رضایی از کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی شهرقدسبازدید محسن رضایی از کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی شهرقدس

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.