رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی و جدیت پلیس در حوزه کاهش حوادث و جان باختگان رانندگی از توقیف ۴۰۰ دستگاه خودرو دارای سرعت غیر مجاز در هفته اخیر در راه‌های برون شهری استان خبر داد.

۴۰۰ دستگاه خودروی متخلف در اصفهان راهی پارکینگ شدند

به گزارش قدس آنلاین، اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان  اظهار داشت: با توجه به هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی استان در خصوص توقیف خودروهای دارای سرعت غیرمجاز در راه‌های برون شهری استان، با گذشت یک هفته از زمان اجرای این طرح تاکنون تعداد ۴۰۰ دستگاه خودروی دارای سرعت غیر مجاز روانه پارکینگ و رانندگان متخلف نیز برای آموزش به کلاس‌های آموزشی معرفی شدند.

وی افزود: به دلیل اینکه علت اکثر تصادفات راه‌های برون شهری استان سرعت غیر مجاز است و اجرای این طرح نیز تأثیر بسزایی در کاهش حوادث جاده‌ای خصوصاً در فصل تابستان که فصل مسافرت‌ها است دارد، این طرح به قوت خود باقی خواهند ماند و به صورت مستمر نیز ادامه دارد.

زارع خاطرنشان کرد: توصیه همیشگی و مهم ما به رانندگان این است که هنگام رانندگی ضمن اینکه خود و کلیه سرنشینان خودرو کمربند ایمنی را می‌بندند حتما سرعت مطمئنه را رعایت کنند، چون وقتی راننده‌ای سرعت مطمئنه را رعایت کند در هنگام مقابله با خطرات هم سریع‌تر می‌تواند عکس‌العمل از خود نشان دهد و شدت تصادف نیز در سرعت‌های پایین کاهش پیدا می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.