رئیس پلیس راهور البرز گفت: رنگ‌آمیزی، گل‌مالی، نوشتن و الصاق عکس و نصب پوستر برروی شیشه وسایل نقلیه ممنوع است.

رئیس پلیس راهور البرز: گل‌مالی خودروها ممنوع است/تمهیدات ترافیکی پلیس راه در محرم

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمدالله رحمتی‌پور اظهار کرد: در این ایام تمهیدات ترافیکی ویژه برای کلیه مساجد، تکایا و حسینیه‌ها، مصلی‌ها و امامزاده‌ها اتخاذ شده است و تیم‌های پلیس راهور در قالب تیم‌های خودرویی و پیاده امنیت ترافیکی مراسم عزاداری را تأمین خواهند کرد.

وی افزود: ایستگاه‌های صلواتی، بایستی به گونه‌ای جانمایی شوند که مشکلات ترافیکی و ایمنی برای عابرین (عزاداران) و تردد وسایل نقلیه ایجاد نشود.

رحمتی پور گفت: وفاق و همدلی بین پلیس و مسؤولان هیأت‌های مذهبی وجود دارد و در جلسات متعدد هماهنگی‌های لازم صورت گرفته که عزاداران حسینی بدون مشکل به عزاداری بپردازند.

وی ادامه داد: به منظور ایمنی تردد شهروندان، پلیس یاران محرم با لباس‌های شبرنگ که در ابتدا و انتهای صف‌های عزاداران برای تأمین نظم و انضباط دسته‌های عزاداری و هیأت‌های مذهبی به کمک پلیس راهور می‌آیند.

وی بیان کرد: رنگ‌آمیزی، گل‌مالی، نوشتن و الصاق عکس و نصب پوستر برروی شیشه وسایل نقلیه ممنوع است.

رحمتی پور یادآور ش: تردد کامیون‌ها از ساعت ۲۰ در محدوده و خیابان‌های اطراف مساجد، امامزاده‌ها و هیئت‌های مذهبی ممنوع خواهد بود.
وی افزود: به عزاداران توصیه می‌شود با توجه به اینکه اغلب عزاداران از لباس تیره استفاده می‌کنند، هنگام عبور در سطح سواره رو و عبور از عرض خیابان با احتیاط تردد کرده و مراقب تردد وسایل نقلیه باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز بیان کرد: تمام تلاش خود را در این ایام به کار می‌گیریم تا بتوانیم به نحو مطلوب امنیت این عزاداری‌ها را تأمین و تداوم دهنده راه سرور و سالار شهیدان باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.