مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به ساخت ۱۳ هزار و ۴۲۰ واحد مسکونی در مدت ۲ سال در طرح نهضت ملی مسکن در استان گفت: تاکنون عملیات ساخت بیش از ۶ هزار واحد مسکونی در شهرهای استان بوشهر آغاز شده است.

ساخت ۶ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر + تصویر

به گزارش قدس انلاین، سید محمود دستغیبی با اشاره به بازدید مسئولان بازرسی و نظارت وزارت راه و شهرسازی از طرح نهضت ملی مسکن در بوشهر، اظهار داشت: در این بازدید پس از بررسی مشکلات راهکارهای لازم برای تسریع در طرح نهضت ملی مسکن ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۳۴ هکتار زمین ملی برای ساخت ۳۵ هزار واحد مسکونی به شهرها الحاق یافته است گفت: الحاق ۴۰۰ هکتار اراضی ملی دیگر برای ساخت واحدهای مسکونی در شهرهای استان بوشهر در دست استعلام و پیگیری است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر تعداد واحدهای تعیین شده برای ساخت در ۲ سال را ۱۳ هزار و ۴۱۸ واحد اعلام و بیان کرد: این واحدها در قالب ۱۸۵ پروژه در دست اجرا است که تاکنون برای ساخت ۵ هزار و ۲۷۰ واحد مسکونی قرارداد منعقد شده است.

دستغیبی از الحاق ۳ هزار و ۵۵۴ هکتار زمین به شهرهای استان با مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی ساخت ۱۳ هزار و ۴۱۸ واحد مسکونی برای مدت ۲ سال در شهرهای استان بوشهر ۳۱ درصد است.

وی اضافه کرد: تاکنون عملیات ساخت بیش از ۶ هزار واحد مسکونی در شهرهای استان بوشهر آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به افتتاح ۲ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان بوشهر گفت: تاکنون ۴۷۶ واحد مسکونی در شهرها و یک‌هزار و ۷۴۵ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر تکمیل و افتتاح شده است.

دستغیبی همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر را مورد تحسین قرار داد و بیان کرد: از واحدهای مسکونی در حال ساخت یک‌هزار و ۴۳۳ واحد به‌صورت ویلایی است که اراضی مورد نیاز ساخت این واحدها به متقاضیان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه ۲ شهرستان استان دارای بافت فرسوده است گفت: ساخت واحدهای مسکونی در بافت‌ها فرسوده استان بوشهر ۳ هزار و ۸۴۴ واحد در مدت ۲ سال تعیین شده و تاکنون ۴۸۴ نفر ثبت‌نام کرده‌اند و ۲۷۳ مورد آن منجر به انعقاد قرارداد برای ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر عملکرد ساخت مسکونی در طرح خود مالک را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این عرصه برای ساخت ۵ هزار و ۱۸۸ واحد در مدت ۲ سال برنامه‌ریزی شده و تاکنون ۲ هزار و ۴۱۶ نفر ثبت‌نام کرده‌اند و یک‌ هزار و ۲۳۳ واحد مسکونی آن به قرارداد منجر شده است.

دستغیبی با اشاره به ثبت‌نام ۳ هزار و ۳۹۱ نفر برای دریافت زمین در طرح جوانی جمعیت گفت: تاکنون ۲ هزار ۶۸۹ قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تأمین و یک‌هزار قطعه آن به مشمولان و خانواده‌های دارای ۳ فرزند به بالا واگذار شده است.

ساخت ۶ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر + تصویرساخت ۶ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر + تصویرساخت ۶ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر + تصویرساخت ۶ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر + تصویرساخت ۶ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر + تصویرساخت ۶ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر + تصویرساخت ۶ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر + تصویرساخت ۶ هزار واحد مسکونی در استان بوشهر + تصویر

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.