از یک سو مذاکرات باشگاه استقلال با مدیران باشگاه شارلروای بلژیک و از سوی دیگر تردیدهای مدیران این باشگاه برای ادامه همکاری با حسین‌زاده، وینگر سابق باشگاه استقلال سبب شده این بازیکن در وضعیتی کاملا پیچیده با باشگاهش در اروپا قرار بگیرد.

امیرحسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با قدس: یکی به داد من برسد / از باشگاه استقلال هیچ خبری نیست

حسین‌زاده که دوست دارد زودتر تکلیفش برای فصل بعد روشن شود از اینکه می‌بیند باشگاه استقلال بعد از انجام مذاکرات اولیه با باشگاهش در اروپا دیگر اقدامی در راستای جذب او انجام نداده، دلخور است. حسین‌زاده دراین باره حرف‌هایی دارد که قابل تامل است:« تقریبا ۱۵ روز قبل بود که مذاکرات باشگاه استقلال با باشگاه شارلروای بلژیک شروع شد و مدیران باشگاه و مدیربرنامه‌ام خیلی زود من را در جریان این مذاکرات قرار دادند. باشگاه شارلروا در مذاکرات خود با باشگاه استقلال اعلام کرد که برای آزاد کردن من حاضر است در ازای دریافت ۸۰۰ هزار یورو تسویه حسابم را بدهم و من را بازیکن آزاد اعلام کند و من هم به استقلال بیایم. با توجه به قوانینی که از سوی سازمان لیگ اعمال شده، لژیونرهای دیگر نمی‌توانند به عنوان بازیکن قرضی به تیم دیگری بروند، به همین دلیل باید رضایتنامه دائم صادر شود که برای من هم همین برنامه مد نظر بود اما بعد از گذشت ۱۵ روز از مذاکرات اولیه باشگاه استقلال دیگر پیگیر کارهایم نشده‌ است و من نمی‌دانم چرا این مذاکرات متوقف شده است.»

 حسین‌زاده به صحبت‌های خود با جواد نکونام هم اشاره دارد:« با آقا جواد صحبت کردم و ایشان حتی به من گفت که چه برنامه‌ای برای من دارد. آقا جواد تاکید کرد که بعد از جدایی قایدی و محبی حتما به وجود من نیاز دارد اما باشگاه استقلال دیگر پیگیر حضور من نشده است. من به دلیل مذاکراتی که با باشگاه استقلال داشتم در بازی‌های تدارکاتی تیمم شرکت نکردم. حتی در اردو هم حاضر نشدم تا تکلیفم روشن شود اما از باشگاه استقلال هیچ خبری نیست و من نمی‌دانم با چه سرنوشتی مواجه خواهم شد. از یک طرف وقتی بازیکنی در برنامه آماده سازی پیش فصل حضور نداشته باشد، جایگاهش را درتیم از دست می‌دهد و من اگر بخواهم دوباره در شارلروا بمانم کار دشواری برای رسیدن به ترکیب اصلی خواهم داشت. امیدوارم هرچه زودتر تکلیف من روشن شود. اگر من را می‌خواهند باید سریع اقدام کنند. من حتی با آقا جواد برسر پوشیدن پیراهنم در استقلال نیز به توافق رسیده بودم اما انگار مسئولان باشگاه استقلال مشغول رسیدگی به دیگر امور هستند و یادشان رفته مذاکرات درباره گرفتن رضایتنامه من را دنبال کنند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.