عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: دشمن صهیونیستی بهتر است بپذیرد و از سراسر سرزمین لبنان خارج شود.

نماینده پارلمان لبنان: دشمن صهیونیستی باید از خاک لبنان خارج شود

به گزارش قدس آنلاین از پایگاه العهد، محمد رعد روز شنبه اضافه کرد: دشمن اسرائیلی باید به محاصره بخش شمالی شهرک لبنانی «الغجر» پایان دهد زیرا این موضوع از دستور کار مقاومت خارج نشده است و اشغالگران باید از همه خاک لبنان خارج شوند.

وی افزود: باید به مناقشات درباره مناطق اطراف خط آبی پایان دهیم زیرا مرزهای زمینی ما نیاز به ترسیم ندارد و از زمان استقلال لبنان ترسیم شده است؛ به همین خاطر به توافق، تفاهم یا اندازی گیری مجدد نیازی نیست.

رعد گفت: مرزهای ما توسط سازمان ملل متحد به رسمیت شناخته شده است و دشمن باید به این موضوع گردن نهاده و از آخرین ذره از خاک لبنان خارج شود.

وی بیان کرد: دشمن بدون اینکه از کسی ترسی داشته باشد به پایتخت کشورهای عربی حمله می کرد و از سازمان ملل و قوانین بین المللی نیز ترسی نداشت.

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان اظهار داشت: دشمنی که در دهه هفتاد تاسیسات هسته ای عراق را برای نابود کردن هر زیرساخت قدرت سازی را بمباران کرد، امروز نمی تواند مقاومت را به برچیدن یک چادر در مرز فلسطین اشغالی وادار کند.

رعد افزود: ما به خاطر حفظ همزیستی مسالمت آمیز و آرامش و ثبات کشور و برای یافتن راهکاری توافقی به منظور مستقل ماندن و بیمه شدن کشور در برابر هرگونه باج‌خواهی خارجی با همه همکاری می کنیم.

وی گفت: آن ها می خواهند با هر شیوه ای وارد شوند و استقلال ما را خدشه دار کنند و برای این کار هربار از یک شیوه مانند سیاست پولی، دفاعی، قضایی، تروریسم استفاده می کنند.

رعد اضافه کرد: ما گام های بلندی را برای افشا و عقیم کردن این تلاش ها برداشته ایم و بهترین شاهد در این باره ضعف و ناتوانی دشمنی است که در گذشته منطقه و ارتش های آن از او می ترسیدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.